رونمایی از «سامانه ارتباط مستقیم با فرماندار» در شهرستان چگنی

فرمانداری شهرستان چگنی با هدف استمرار و توسعه بستر تعاملات دولت با مردم، کاهش هزینه‌ها و ترددهای غیرضروری، ایجاد فرصتی برای همه اقشار جامعه جهت ارتباط مستقیم با مدیریت ارشد شهرستان و پاسخگویی به درخواست ها و مشکلات آنان و در نهایت زمینه‌سازی مشارکت مردم در برنامه‌ریزی، نظارت و اصلاح امور با استفاده از ظرفیت دستگاه‌های اجرایی، اقدام به راه‌اندازی «سامانه ارتباط مستقیم با فرماندار» با شماره پیامک «۳۰۰۰۱۳۹۵» نموده است.
کلیه پیامهای ارسال شده به سامانه ارتباطات مردمی فرمانداری مورد اهتمام شخص فرماندار بوده و تمامی آنها پیگیری و بررسی شده و در پایان پاسخ لازم به شخص ارسال کننده پیام منعکس می‌گردد.
راه‌اندازی این سامانه می‌تواند الگویی مناسب برای برقراری ارتباط عزتمند مردم با مسئولین و دریافت نظرات و پیشنهادات مردمی و همچنین اصلاح رویکردهای خدمت‌رسانی در راستای تسهیل تعاملات و پاسخگویی صحیح متناسب با شأن مردم باشد.
خاطرنشان می‌سازد در موارد مربوط به انتقادات و یا شکایات مردمی از ارگانها، نهادها و دستگاه‌های اجرایی ، با هدف حفظ اعتماد عمومی واطمینان خاطر مردم، پیگیری‌ موضوعات با حفظ اصل محرمانه بود اسامی، شماره تلفن و سایر اطلاعات افراد صورت می‌پذیرد.

روابط عمومی فرمانداری شهرستان چگنی

b_300_0_16777215_00_images_5_WhatsApp-Image-2022-08-23-at-10.19.16-PM.jpeg

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید