به گزارش روابط عمومی فرمانداری چگنی  افشین بازگیر در گفت‌‌وگو با رسانه‌ها ضمن گرامیداشت و تبریک هفته دولت، اظهار داشت: با توجه به سفر هفته قبل معاون نظارتی مجلس شورای اسلامی جناب آقای پشمچی زاده به استان لرستان و شهرستان چگنی در دیداری که به منظور بررسی مشکلات شهرستان برگزار شد، موضوعات و مشکلات شهرستان چگنی خصوصا در حوزه اشتغال روستا و توانمندسازی روستاییان شهرستان چگنی و اقتصاد روستا عنوان شد. 

وی افزود: در آن جلسه مقرر شد که در سفر ریاست مجلس به استان، این موضوع با جناب آقای قالیباف اسلامی مطرح گردد تا از ظرفیت‌های قانونی موجود برای کمک به رفع مشکل اشتغال منطقه استفاده شود. 

فرماندار چگنی خاطرنشان کرد: در پی سفر ریاست مجلس شورای اسلامی به استان لرستان مباحث مهم شهرستان چگنی مورد توجه قرار گرفت و نهایتا در جلسه نهایی بررسی سفر، جناب آقای دکتر قالیباف اعلام کردند که دو شهرستان چگنی و شهرستان دلفان به عنوان شهرستان‌های پایلوت در حوزه اشتغال و توانمندسازی روستاها در اولویت قرار خواهد گرفت. 

وی یادآور شد: با توجه به صحبت‌های آقای قالیباف این طرح به زودی از طرف مجلس نهایی خواهد‌ شد و به صورت عملیاتی نیز آغاز می‌شود.

بازگیر ضمن ابراز خرسندی از نگاه ویژه مجلس به محرومیت‌زدایی در شهرستان چگنی، عنوان کرد: امیدواریم با اجرای این طرح شاهد بهبود وضعیت اشتغال در شهرستان‌های چگنی و دلفان باشیم.

،محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی شامگاه پنجشنبه در جلسه نهایی پیگیری نظارت میدانی مجلس شورای اسلامی در استان لرستان گفت: شهرستان‌های چگنی و دلفان به عنوان شهرستان‌های پایلوت در اجرای طرح محرومیت‌زدایی و توانمندسازی روستاها در نظر گرفته شده‌اند و از ظرفیت‌های مختلف دولتی و گروه‌های جهادی برای اشتغال و توانمندسازی این دو شهرستان استفاده خواهد شد.

b_300_0_16777215_00_images_6_WhatsApp-Image-2022-08-25-at-11.18.20-PM.jpeg

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید