« وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِينَ قُتِلُوا فِي سَبِيلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْيَاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ يُرْزَقُونَ »
(هرگز گمان مبر کسانے که در راه خدا کشته شدند،مردگانند،بلکه آنان زنده اند و نزد پروردگارشان روزے داده مے شوند)


بدون شڪ شهادت پاداش عظیم مجاهدان فے سبیل الله و عنایت خاصه بارے تعالے به پاکان عالم و استقامت ورزان جبهه حق و آزادگے است.
بر همگان آشکار است که در طول سالیان متمادے پس از انقلاب شکوهمند اسلامے ایران، جوانان غیور استان لرستان همواره در عرصه هاے نبرد و جهاد، بعنوان پیشگامان دلیر و جان بر کف ،در مقابل دشمنان قسم خورده و عنود این نظام مقدس ،حماسه ها خلق کرده اند.
دگر بار شهادت یکے از جوانان رشید این استان از خطه شهید پرور و ولایتمدار چگنی، در لباس مقدس و پرافتخار نیروے انتظامے ، استوار یکم شهید سرافراز فرید کرم پور حسنوند، اراده و عزم پولادین شیرمردان لر در راه دفاع از امنیت و آرامش هموطنان عزیزمان را به اثبات رساند.
اینجانب شهادت پرافتخار این سرباز ولایت را به محضر امام عصر عجل الله تعالے فرجه الشریف ،فرماندهے معظم کل قوا حضرت امام خامنه اے (مدظله العالی) ،مجموعه نیروے انتظامے ،آحاد ملت شهید پرور استان ، بویژه مردم شریف و نجیب شهرستان چگنے وخانواده معظم و معزز آن شهید والامقام ، تبریڪ و تسلیت عرض نموده و امیدوارم روح پاڪ این شهید عزیزمان که در ایام رحلت نبے اکرم(ص) و شهادت سلاله هاے پاڪ ایشان ،حضرت امام حسن (ع) و حضرت علے ابن موسے الرضا (ع) ملکوتے و به لقاء الله پیوست ،در بهشت برین همنشین اولیاے الهے ،صلحا، امام راحل و شهداے گرانقدر انقلاب اسلامے باشد.

افشین بازگیر
فرماندار چگنی

b_300_0_16777215_00_images_7_WhatsApp-Image-2022-09-28-at-10.29.24.jpeg

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید