🔺شنبه۱۹ آذر جلسه ساماندهے امور ورزش و جوانان شهرستان چگنے به ریاست دکتر بازگیر فرماندار چگنے و حضور ویژه قیاسے مدیرکل ورزش و جوانان استان لرستان و سایر اعضا در محل فرماندارے برگزار گردید. 

 

🔹در ابتداے جلسه دکتر بازگیر ضمن تسلیت بمناسبت فرارسیدن ایام فاطمیه و خیرمقدم به مدیرکل دعوتے به بیان موضوعات و سرفصل هاے مربوط به جلسه پرداخت و گفت: 

اداره ورزش و جوانان چگنے با وجود اینکه سالهاست در شهرستان استقرار پیدا کرده، ولے متاسفانه از لحاظ چارت ادارے با کمبود نیرو مواجه میباشد و امید است اداره کل به این موضوع رسیدگے نماید. 

ایشان در ادامه بیان نمود: با توجه به اینکه ۹۲درصد از بافت شهرستان چگنے را روستاها تشکیل میدهند و در شهرستان روستاهاے پرجمعیت در حد شهرهاے این شهرستان وجود دارد و متاسفانه از لحاظ آسیبهاے اجتماعے در وضعیت نامطلوبے قرار دارند، لذا انتظار مے رود اداره ورزش و جوانان با ایجاد مکانهاے ورزشے و انجام مسابقات در سطح روستاها، موجبات نشاط و سرگرمے را در بین جوانان اعم از بانوان و آقایان فراهم نماید.

دکتر بازگیر در خصوص نبود خانه جوان در شهرستان نیز خواستار پیگیرے شد و تاکید نمود، با وجود نبود محدودیت فضاے باز در مرکز شهرستان میطلبد در بحث ورزش همگانے با کمڪ شهرداریها و حضور کارکنان ادارات جهت افزایش روحیه و انگیزه کاری، توجه ویژه صورت گیرد. 

ایشان در پایان سخنان خود ضمن تشکر ویژه از ارتش بابت تسطیح زمین پروژه ورزشی، خواهان پیگیرے دریافت مجوزهاے اداره ورزش و جوانان چگنے از سوے مدیرکل دعوتے شدند. 

 

🔹 در ادامه این جلسه سایر اعضا با بیان نقطه نظرات و پیشنهادات، آمادگے خود جهت همکارے در امر اجراے پروژ هاے پیشنهادے و نیز برنامه هاے مربوط به امور ورزش و جوانان چگنے را اعلام نمودند. 

 

🔹قیاسے مدیر کل ورزش و جوانان لرستان پس از شنیدن صحبتهاے کلیه حضار و جمع بندے موضوعات مطرح شده بیان داشت: 

این اداره کل در نظر دارد در بحث تخصیص اعتبار ، اولویت بندے خود را بر اساس جمعیت روستاها و زیرساختهاے موجود در آن انجام دهد. ایشان بیان داشت در بحث سمن هاے ورزشے و هیات هاے ورزشے برنامه هاے ویژه اے در نظر دارد و در بحث استعدادیابے در سطح شهرستان و سنجش قامتے بانوان و نیز فعال نمودن خانه جوان قول پیگیرے داد. قیاسے در پایان صحبتهاے خود نیز قول حمایت از ده نفر از افراد مستعد شهرستان در رشته دو و میدانے را دادند. 

 

🌐 روابط عمومے فرماندارے چگنے www.chegeni.gov.ir

b_300_0_16777215_00_images_9_3336363556.jpg

 

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید