ظهر چهارشنبه۲۳آذر جلسه شوراے آموزش و پرورش به ریاست دکتر بازگیر فرماندار چگنے و حضور ویژه دکتر حسن مروتے معاون سنجش کشور و سایر اعضا در محل فرماندارے برگزار گردید. 

🔹به گزارش راوبط عمومے فرماندارے چگنی، در این جلسه که با هدف ارائه نظرات و راهکارها و بیان مشکلات دانش آموزان در آستانه کنکور منطقه محروم چگنے از سوے فرماندار و کارشناسان آموزش و پرورش چگنے برگزار گردید. ابتدا دکتر بازگیر ضمن خیر مقدم به میهمان دعوت شده بیان داشت: 

🔹شهرستان چگنے با توجه به اینکه ۹۲درصد از بافت آن را مناطق روستایے محروم تشکیل میدهد و از لحاظ امکانات آموزشے و بستر اینترنت با توجه به برگزارے آزمونهاے آنلاین و کلاسها و جزوه هاے کمکے مجازے نسبت به مرکز استان قابل قیاس نیست و در وضعیت بسیار ضعیف و نامطلوبے قرار دارد،نیازمند به بازنگرے ویژه در بحث اختصاص سهمیه مجزا و همچنین تغییر رتبه سهمیه مناطق محروم این شهرستان در کنکور سراسرے و نیز برقرارے سهمیه سیل با توجه به وجود آثار باقے مانده بسیار آن شدند. 

دکتر بازگیر در ادامه سخنان خود گفت: شهرستان چگنے از لحاظ استعدادهاے ناب بسیار مستعد میباشد و با توجه به همایش ایده هاے نو که در ماه هاے قبل برگزار گردید و ارسال۱۵٠ایده نو به دبیرخانه همایش و کسب نتایج عالے آن، مشخص گردید که این شهرستان نخبه پرور میباشد و مستلزم توجه ویژه است.ایشان در پایان سخنان خود خواستار برقرارے عدالت آموزشے در شهرستان چگنے نسبت به سایر نقاط کشور شدند.

 🔹در این جلسه کارشناسان آموزش و پرورش و چندے از روئساے دستگاهاے اجرایے به بیان نظرات و پیشنهادات خود در خصوص کنکور سراسرے و وضعیت دانش آموزان در آستانه این آزمون در شهرستان چگنے پرداختند. 

🔹در ادامه جلسه دکتر مروتے پس از شنیدن صحبتهاے حاضرین در جلسه ضمن تشکر از دکتر بازگیر بابت دعوت از ایشان و برگزارے همایش صورت گرفته در این خصوص، به بیان توضیحاتے در بحث آزمونهاے کمکے آنلاین سازمان سنجش و همچنین نحوه تهیه سوالات کنکور و انتقال آن به مراکز برگزارے و نیز روز آزمون پرداخت و گفت سازمان سنجش نهایت تلاش خود را در خصوص سلامت برگزارے کنکور به کار برده و خواهد برد. ایشان در ادامه صحبتهاے خود به نقش آموزش و پرورش در امر آماده سازے دانش آموزان و برگزارے کلاس هاے مشاوره و توجیهے و انگیزشے اشاره نمود و نقش معلمین در این بحث را بسیار موثر دانست.

دکتر مروتے در پایان سخنان خود قول پیگیرے تمامے موارد ذکر شده از سوے حضار و همچنین دانش آموزان خواستار پیگیرے در همایش قبلے از طریق مسئولین کشورے را دادند.

🌐 روابط عمومے فرماندارے چگنی

🆔 کانال ایتا eitaa.com/farmandari_chegeni

b_300_0_16777215_00_images_9_6556889.png

 

 

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید