b_300_0_16777215_00_images_9_3665658888.png 

🔹شنبه۲۶آذر جلسه شورای ترافیک شهرستان چگنی به ریاست دکتر بازگیر فرماندار چگنی و حضور امیری معاون اداره راهداری استان، باباعباسی معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی استان و سایر اعضا در محل فرمانداری برگزار گردید. 

 

🔹به گزارش روابط عمومی فرمانداری چگنی، دراین جلسه دکتر بازگیر از مسئولین دعوت شده خواستار ارائه گزارش عملکرد پیرو مصوبات جلسات قبلی این شورا از جمله پیچ حادثه خیز ناوه کش، مسیر حادثه خیز مله شبانان، نقطه حادثه خیز بنارکبود، ایجاد راهدارخانه در بخش شاهیوند،دور برگردان سه راهی تشکن، ادامه نصب نیوجرسی ورودی شهرسراب دوره وهمچنین نبود نام شهرستان چگنی در عملیاتهای بین شهرستانی و تابلوهای راهنمایی و رانندگی شدند. 

 

🔹در ادامه باباعباسی معاون مهندسی راه و شهرسازی استان در خصوص موارد خواسته شده بیان نمود: پروژه پیچ ناوه کش، پیمانکار پروژه با توجه به برگزاری مناقصه مشخص شده و در اولین فرصت شروع بکار خواهد نمود، در مورد نیوجرسی ابتدای ورودی شهر سراب دوره بطول۲٠٠متر اضافه و تکمیل خواهد شد، در خصوص سه راهی تشکن دور برگردان بصورت هم سطح انجام خواهد شد،همچنین ایشان قول دادند در محل ورودی روستای درب چاه دور برگردان بصورت زیرگذر یا روگذر در برنامه اداره راه و شهرسازی میباشد.

 

🔹امیری معاون اداره راهداری استان نیز در خصوص موارد ذکر شده مربوط به حوزه راهداری گفت: در مورد نبود نام شهرستان چگنی در عملیاتهای بین راهی و تابلوها قول پیگیری جدی و رفع آن را دادند، در خصوص مسیر حادثه خیز مله شبانان بیان نمود که نصب دوربین،شیار و همچنین آشکارسازی و جداکننده در برنامه این اداره خواهد بود، در مورد نقطه حادثه خیز بنارکبود به ایجاد دور برگردان قبل و بعد از نقطه مذکور اشاره نمود و همچنین احداث راهدارخانه در بخش شاهیوند نیز مورد پیگیری قرار خواهد گرفت. 

 

🔹در این جلسه دکتر بازگیر بطور جد خواستار اجرای مصوبات از سوی مدیران دعوت شده با توجه به وظایف قانونی آنها شدند و در صورت کم کاری تمام مسئولیت پاسخگویی متوجه مدیر مستقر در شهرستان خواهد بود.

 

🔹در پایان جلسه نیز برنامه ریزی های لازم درخصوص طرح ترافیک زمستانه مورد تشریح و بررسی قرار گرفت و تصمیمات لازم در این باره اتخاذ و مصوب گردید. 

 

🌐 روابط عمومے فرماندارے چگنی

🆔 کانال ایتا eitaa.com/farmandari_chegeni

 

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید