🔹 دوشنبه ۱۲دیماه جلسه هماهنگی هفته هوای پاک به ریاست سلمان کاظمی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری چگنی و حضور ویژه سیاوش سپهوند مسئول کمیته استعدادیابی دو میدانی کشور،شاهمرادی رییس استعدادیابی آموزش پرورش استان و سایر اعضا در محل فرمانداری چگنی برگزار گردید. 

🔹 در این جلسه ابتدا آقای کاظمی معاون فرماندار ضمن عرض خیرمقدم به میهمانان استانی و سایر حاضرین بیان داشتند: آلوده شدن هوا و محیط زیست تنها مختص به وجود آلاینده ها صنعتی نیست و مدیریت صحیح پسماندها در این شهرستان جهت جلوگیری از آلوده شدن محیط زیست پیرامون، بسیار حائز اهمیت میباشد. 

 ایشان در ادامه صحبتهای خود هدف از برگزاری برنامه های هفته هوای پاک را ترویج این فرهنگ در بین مردم به ویژه سنین پایینتر دانسته و از ارگانهای مربوطه در شهرستان از جمله محیط زیست، آموزش و پرورش و شهرداری خواستار فعالیت بیشتر در این زمینه به وسیله تبلیغات محیطی و کلاسهای توجیهی شدند.

🔹 در ادامه جلسه محمدی رییس محیط زیست شهرستان به تشریح برنامه های در نظر گرفته شده برای این هفته پرداختند و در پایان پس از بحث و تبادل نظر، برنامه نهایی به شرح ذیل تنظیم گردید: 

۱_دیدار با امام جمعه شهرستان ،فرماندار شهرستان و دیگر نهادهای امنیتی

۲_افتتاح دستگاه سنجش آلایندگی هوا

۳_افتتاح خانه محیط زیست

۴_برگزاری مسابقات دو میدانی در رده های نوجوانان،جوانان و بزرگسالان

۵_همایش پیاده روی تا تپه گمنام شهدا

۶_برگزاری مسابقات بومی و محلی

۷_شرکت در نماز جمعه و ارائه میز خدمت

 

🌐روابط عمومی فرمانداری چگنی

b_300_0_16777215_00_images_9_25555888.png

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید