🔹سه شنبه ۲۷ دی ماه مهندس هاشمی مدیرکل فناوری اطلاعات و ارتباطات و امنیت فضای مجازی استانداری به اتفاق بخشدار شاهیوند و همچنین مدیر توزیع برق و مسئول فناوری اطلاعات فرمانداری چگنی از ساختمان و تجهیزات ارتباطی بخشداری شاهیوند بازدید میدانی به عمل آورد. 

 

🔹 به گزارش روابط عمومی فرمانداری چگنی در این بازدید از مسائل و مشکلات حوزه فناوری اطلاعات و فقدان مرکز مخابراتی تلفن ثابت و دکل مخابراتی مرکز بخش شهر جدید التاسیس چم پلک که از لحاظ زیربنای ارتباطی نسبت به سایر شهرهای استان بسیار ضعیف میباشد، دیدن شد. 

 

🔹 آقای هاشمی ضمن ابراز نگرانی، در خصوص رفع کمبود تجهیزات و مشکلات بستر ارتباطی در انتخابات سال آینده در بخشداری شاهیوند قول مساعدت دادند.

 

🔹 ایشان در این سفر ضمن تماس های تلفنی با مدیران مخابراتی و گرفتن قول همکاری مسئولین ذیربط در جهت ارتقاء سرعت وی پی ان و پایداری ارتباط مخابراتی بخشداری شاهیوند که به واسطه آن اداره برق، جهاد کشاورزی و بخشداری شاهیوند از این بستر استفاده می‌نمایند قول پیگیری دادند. 

 

🔹 در ادامه این بازدید مهندس هاشمی با ورود به دکل مخابراتی مستقر در ساختمان بخشداری، از نزدیک مشکلات آن را مورد بررسی قرار داد. 

 

🔹ایشان در پایان این بازدید یکروزه ضمن بررسی و جمع بندی تمامی موارد و مشکلات مذکور، قول پیگیری و مساعدت عاجل دادند. 

 

🌐 کانال فرمانداری چگنی در ایتا👇

 eitaa.com/farmandari_chegeni

 

b_300_0_16777215_00_images_9_3685988888.png

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید