فرماندار شهرستان چگنی: 

 

 بیمه سلامت پشتیبان اقشار محروم است

 

فرماندار شهرستان چگنی گفت: بیمه سلامت همواره پشتیبان اقشار کم درآمد و محروم در استان بوده و خدمات‌رسانی این اداره کل قابل تقدیر است.

 

 به گزارش روابط عمومی فرمانداری چگنی، صبح امروز ،افشین بازگیر فرماندار شهرستان چگنی در مراسم تودیع و معارفه رئیس بیمه سلامت این شهرستان که در حاشیه جلسه شورای اداری برگزار شد، با اشاره به اینکه بیمه سلامت پشتیبان اقشار محروم است، اظهار کرد: در شهرستان چگنی بیشتر مردم تحت پوشش بیمه سلامت قرار دارند و از خدمات این اداره کل بهره‌مند می‌شوند و هر فردی که نیاز به کمک داشته باشد بیمه سلامت به صورت رایگان آنها را تحت پوشش قرار می دهد.

 

وی ادامه داد: کارهای خوبی توسط اداره کل بیمه سلامت استان اعم از حمایت از بیماران خاص و صعب العلاج، حمایت از زوجین نابارور و تحت پوشش قرار دادن افراد بی بضاعت و کم درآمد به صورت رایگان در حال انجام است.

 

 فرماندار شهرستان چگنی با اشاره به اینکه اکثر ادارات در شهرستان چگنی به صورت نمایندگی اداره می شوند، افزود: اداره کل بیمه سلامت استان لرستان از جمله ادارات پیشتاز در راستای خدمات رسانی بهتر به بیمه شدگان است که اقدام به احداث ساختمان اداری در این شهرستان نموده و از اقدامات مهم این اداره کل در استان به شمار می رود.

 

دکتر بازگیر بیان کرد: باید از ظرفیت بیمه سلامت در راستای تأمین هزینه‌های درمان به بیمه شدگان در شهرستان به خوبی استفاده شود.

 

🌐 لینک پیوستن به کانال فرمانداری چگنی در ایتا👇 

eitaa.com/farmandari_chegeni

b_300_0_16777215_00_images_9_IMG-20221210-WA0000.jpg

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید