🔹فرماندار شهرستان چگنی: دشمن به دنبال کم رنگ کردن ارزش ها در جامعه به ویژه بین نسل جوان است، با تبیین و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت باید جلوی توطئه های دشمن گرفته شود.

 

🔹 افشین بازگیر، فرماندار شهرستان چگنی، امروز(۱اسفند)، در جلسه شورای ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت در شهرستان چگنی اظهارداشت: با توجه به اینکه کنگره شهدای استان در پیش است، یادواره شهدای شهرستان چگنی برگزار شد.

🔹فرماندار شهرستان چگنی با اشاره به اینکه این شهرستان دارای ۱۳۸ شهید بود که با تعداد شهدای امنیت به ۱۴۰ شهید رسید، افزود: عکس همه شهدای شهرستان چگنی تهیه شده است.  

وی عنوان کرد: ایمان، تقوا، شجاعت و دلیری شهدا برای همه ما الگو است، امید است با الگوگیری از شهدا بتوانیم سبک مدیریتی جدیدی در عرصه خدمت به مردم خلق کنیم.

بازگیر بیان کرد: فرهنگ ایثار و شهادت از ویژگی های منحصر به فردی است که در هیچ جای دنیا این فرهنگ و شهادت طلبی به این شیوه وجود داشته باشد و ضرورت دارد بتوانیم فرهنگ ایثار و شهادت  را به جوانان منتقل کنیم.

وی با اشاره به اینکه دشمن با سیاه نمایی می خواهد بین جوانان و فرهنگ ایثارو شهادت طلبی فاصله بیندازند، گفت: باید جوانان ما بتوانند راهرو، پشتیبان و ادامه دهنده راه شدا باشند.

 

🗓دوشنبه یکم اسفندماه

 

🌐 *فرمانداری چگنی در ایتا👇* 

*eitaa.com/farmandari_chegeni*

b_300_0_16777215_00_images_11_IMG_20230220_202018_095.jpg

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید