💢 با توجه به اعلام هشدار سطح قرمز جلسه ستاد مدیریت بحران شهرستان چگنی تشکیل شد

 

 

 

➖ صبح سه شنبه ۲۲فروردین ماه جلسه ستاد مدیریت بحران شهرستان چگنی به ریاست دکتربازگیر فرماندار و حضور حداکثری اعضا با توجه به اعلام هشدار سطح قرمز و وقوع سیلاب، در محل سالن جلسات فرمانداری تشکیل گردید. 

 

➖ به گزارش روابط عمومی فرمانداری،در این جلسه بازگیر فرماندار چگنی با تاکید بر اطلاع‌رسانی به روستاییان و ایمن سازی روستاهای در معرض خطر نسبت به خطرات ناشی از ورود این سامانه بارشی به استان، خاطرنشان کرد: جهاد کشاورزی، شیلات و امور عشایری شهرستان هشدارهای لازم را به بهره برداران بخش کشاورزی، مالکین مزارع پرورش ماهی و عشایر اعلام کرده تا نسبت به اتخاذ تصمیم تمهیدات لازم جهت جلوگیری از بروز خسارات اقدام کنند.

 

➖ فرماندار چگنی در ادامه ضمن اعلام آماده باش کامل، تمامی ماموریت ها و مرخصی های مدیران عضو ستاد بحران را تا اطلاع ثانوی لغو و بر حضور شبانه روز مسئولان دستگاهای اجرایی مربوطه و خدمات رسان تا پایان بحران در منطقه تاکید جدی نمود.

 

➖در ادامه b_300_0_16777215_00_images_11_IMG_20230411_152557_075.jpgجلسه فلاحی معاون عمرانی فرمانداری چگنی با توجه به بررسی های بعمل آورده،سایر اقدامات پیشگیرانه برای بارندگیهای پیش رو را بیان کردند. 

 

 

 

===============================

🗓 ۲۲ فروردین ۱۴٠۲

🌐 روابط عمومی فرمانداری چگنی 

 

 

لینک کانال: https://eitaa.com/joinchat/۳۹۶۰۶۰۲۸۷۳C۴۵۰f۹e۷۰f۲

 

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید