🇮🇷در آستانه روز جهانی قدس؛ دکتر بازگیر فرماندار شهرستان چگنی با صدور پيامي مردم شریف این شهرستان را به شركت در راهپيمايي دعوت كرد

 

 

 

➖متن پیام: 

 

 

                   «بسمه تعالی» 

 

"آخرین جمعه ماه مبارک رمضان از طرف رهبر کبیر انقلاب با دوراندیشی و جهت حمایت از مردم مظلوم فلسطین به نام روز قدس نام‌گذاری شده که برای همیشه باید پاس داشته شود.

" انتخاب روز قدس یکی از تدابیر اندیشمندانه حضرت امام خمینی (ره) به منظور حمایت همه جانبه مسلمانان جهان از قیام مردم مظلوم فلسطین، پایه گذار مقاومت شد و به عنوان روز تجلی دفاع از آزادی و حقوق مسلمانان بی دفاع فلسطین و روز استقامت و عدالتخواهی دنیای اسلام شناخته می شود.

 

" روز قدس روز اتحاد و یکپارچگی مسلمانان عالم علیه جبهه کفر، ظلم، اشغالگری و روز پیوند انقلاب اسلامی، مسلمانان جهان و مقاومت در برابر قدرت های اسکتباری دنیا است که باید با حضور پرشور خود در این مراسم بار دیگر همبستگی و اتحاد خود را به جهانیان نشان دهیم.

 

" اینجانب با آرزوی قبولی طاعات و عبادات همگان در ماه ضیافت الهی از آحاد مردم آزاده، شریف و همیشه در صحنه شهرستان چگنی دعوت می نمایم تا در راهپیمایی یوم الله قدس حضور باشکوه داشته باشند و انزجار خویش را از جنایات وقیحانه رژیم غاصب صهیونیستی ابراز کرده و وحدت و اتحاد امت اسلامی را در مسیر تحقق آرمان مقدس آزادی قدس شریف به نمایش گذارند." 

 

         "افشین بازگیر 

   فرماندار شهرستان چگنی" 

 

 

 

 

===============================

🗓 ۲۴ فروردین ۱۴٠۲

🌐 روابط عمومی فرمانداری چگنی 

 

 

لینک کانال: https://eitaa.com/joinchat/۳۹۶۰۶۰۲۸۷۳C۴۵۰f۹e۷۰f۲

b_300_0_16777215_00_images_11_IMG_20230413_195816_050.jpg

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید