⭕️در دیدار مدیرکل بیمه سلامت لرستان با فرماندار چگنی مطرح شد؛

 

پوشش ۹۷ درصدی شهرستان چگنی توسط بیمه سلامت به صورت رایگان

 

➖مدیرکل بیمه سلامت استان لرستان اظهار کرد: خدمات رسانی بیمه سلامت در شهرستان چگنی فراگیر است و در این راستا بیش از ۹۷ درصد این شهرستان تحت پوشش بیمه سلامت قرار دارد.

پیش از ظهر امروز ۹ آبان ماه ۱۴۰۲،دکتر محسن اسدبیگی در دیدار با افشین بازگیر فرماندار شهرستان چگنی با اشاره به اینکه از جمعیت یک میلیون و ۸۰۰ هزار نفری در سطح استان بیش از یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفر تحت پوشش بیمه سلامت قرار دارند، بیان کرد: هدف اصلی سازمان بیمه سلامت خدمات رسانی به اقشار کم درآمد است که در این راستا پنج دهک کم درآمد پایین جامعه به صورت رایگان تحت پوشش قرار می گیرند و مابقی دهک ها هم با تخفیف قابل توجهی مواجه شده اند.

 

وی با اشاره به اینکه بیش از ۹۷ درصد جمعیت شهرستان چگنی تحت پوشش بیمه سلامت قرار دارد،اضافه کرد: در شهرستان چگنی ۴۳ هزار و ۲۸۳ نفر تحت پوشش بیمه سلامت قرار دارند که از این تعداد ۴۱ هزار و ۷۶۲ نفر بیمه شده روستایی، ۹۹۱ نفر کارکنان دولت ، ۲۱ نفر سایر اقشار تحت پوشش قرار دارند و از خدمات بیمه سلامت بهره مند می شوند.

 

مدیرکل بیمه سلامت لرستان با اشاره به مراکز طرف قرارداد در شهرستان چگنی، گفت: در شهرستان چگنی دو دفتر پیشخوان طرف قرارداد یکی در سراب دوره و دیگری در بخش ویسیان فعالیت دارند و ۱۱ مرکز طرف قرارداد شامل دندانپزشک ،فیزیوتراپ، بیمارستان، دو داروخانه و ۶ مرکز خدمات بهداشتی درمانی وجود دارد و به بیمه شدگان خدمات ارائه می‌کنند.

 

دکتر اسدبیگی با اشاره به راه اندازی صندوق بیماران خاص و صعب العلاج، خاطرنشان کرد: یکی از اقدامات خوب دولت همین صندوق حمایتی برای بیماران خاص و صعب العلاج بوده که در این زمینه لرستان مقام اول در پرداخت هزینه را داراست و در سال گذشته بیش از ۱۷ میلیارد تومان هزینه درمان به بیماران پرداخت شده و به طبع آن در شهرستان چگنی بیش از ۵۰ پرونده مورد بررسی و هزینه آن ها پرداخت شده است.

 

وی یادآور شد: در شهرستان چگنی ۴۱ بیمار خاص اعم از ۸ مورد دیالیزی، سه مورد تالاسمی، ۲۰ مورد ام اس، ۶ مورد پیوند کلیه و ۴ مورد هموفیلی که نشان دار شده و می‌توانند از خدمات بیمه سلامت بهره‌مند شوند.

 

🔹روابـط عمومی فـرمانداری چـگنـــی🔹

https://eitaa.com/farmandari_chegeni

b_300_0_16777215_00_images_7_IMG_20231031_211147_068.jpg

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید