♦️ ️برگزاری آئین تودیع و معارفه رئیس جدید شبکه بهداشت و درمان شهرستان چگنی

 

در این مراسم که با حضور معاون بهداشت دانشگاه، فرماندار و دیگر مقامات شهرستان چگنی برگزار شد؛ دکتر حمیدرضا فولادوند به عنوان سرپرست جدید شبکه بهداشت و درمان دوره معرفی و از خدمات دکتر عطا جفرسته رئیس سابق شبکه بهداشت، تقدیر شد. 

🔹در جلسه ای که به همین منظور برگزار شد؛ دکتر بازگیر فرماندار شهرستان چگنی با بیان اینکه آسیب های اجتماعی این شهرستان نسبت به قبل شیب نزولی دارد؛ اظهار داشت: در حوزه ی سلامت و بحث آسیب های اجتماعی، اقدامات خوبی در زمان دکتر جفرسته صورت گرفته است و همه مسئولین شهرستانی پای کار بودند و ضروری است که با دلسوزی بیشتری و ارتقا شاخص های بهداشتی، شاهد ارتقا سلامت و کاهش آسیب های اجتماعی در این شهرستان باشیم. 

♦️ در ادامه دکتر مریم کوشکی معاون بهداشت دانشگاه توجه به سلامت و ارتقا شاخص های بهداشت و درمان را مهم دانست و گفت: برای ارتقا سلامت، ما نیازمند توجه ویژه به مقوله سلامت و ارتقا شاخص های بهداشتی استان بخصوص ارتقا شاخص ها در زمینه بهداشت روان، سلامت خانواده و مادران باردار هستیم.

🔹 معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی استان با اشاره به اجرای طرح ملی پایش سلامت افراد بالای ۱۸ سال طی روزهای آینده؛ گفت: بحث غربالگری و دیابت به‌منظور شناسایی افراد با فشار خون بالا و افزایش قند خون و مراقبت از کسانی که دچار بیماری های خاموش هستند اجرایی خواهد شد، اجرای این طرح برای ما بسیار حائز اهمیت است و قرار است طرح غربالگری دیابت و فشار خون در سراسر کشور انجام شود؛ زیرا پیشگیری مقدم بر درمان است و می توان از بروز برخی بیماری ها جلوگیری کرد.   

♦️ سپس دکتر مومنی امام جمعه شهرستان چگنی، هم افزایی با فرماندار و دیگر مسئولین را مهم دانست و گفت: توجه به سلامت مردم به‌منظور دستیابی همگان به خدمات سلامت، خواسته آحاد مردم شهرستان چگنی است تا مردم بتوانند خدمات ایده آل خود را دریافت نمایند. 

♦️ در این آئین، دکتر فولادوند پذیرش مسئولیت جدید را مهم دانست و گفت: پزشکان برای کادر درمان آموزش می بینند و هیچ آموزشی در زمینه بهداشت به آنان داده نمی شود؛ این در حالی است که ارزش کار بهداشتی به مراتب مهم تر از کار درمانی می باشد و اگر ما در بحث بهداشت خوب عمل کنیم به مراتب مشکلات کمتری را در بحث درمان خواهیم داشت.

🔹 دکتر فولادوند افزود: عملکرد ما با ارتقا شاخص ها در حوزه ی بهداشتی و میزان سنجه ها در حوزه درمانی سنجیده می شود و هدف این است که با استفاده از تمام پتانسیل های موجود، این شاخص ها و سنجه را بالاتر برده و شاهد تحولی در حوزه سلامت شهرستان با کمک فرماندار و دیگر مسئولین استانی و شهرستان، باشیم. 

♦️ سپس دکتر مریدی مدیر روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه، نسل کشی مردم فلسطین توسط رژیم صهیونیستی را محکوم کرد و گفت: در بعد جهانی، حمله به مردم مظلوم غزه و کشتار کودکان بی دفاع فلسطینی، یک جنایت جنگی است.

🔹 وی در بعد داخلی نیز به بحث جوانی جمعیت و فرزندآوری اشاره کرد و گفت: جوانی جمعیت یک اهرم فشار بر علیه دشمنان و نقاط قوتی درونی است که باید به آن اهمیت داده شود و این مقوله، مورد تاکیدات مقام معظم رهبری می باشد.   

🔸 در پایان این جلسه، ضمن قدردانی از خدمات دکتر جفرسته در زمان تصدی اش به عنوان  رئیس شبکه، وی گزارشی از عملکرد و تعداد پروژه های عمرانی در حوزه سلامت این شهرستان را در زمان مدیریت خود، ارائه داد و گفت: اقدامات خوبی طی چهار سال و در فاز اول پروژه های عمرانی صورت گرفته و امید می رود با آمدن دکتر فولادوند شاهد راه اندازی فاز دوم و سوم ساخت شبکه بهداشت و دیگر پروژه های عمرانی باشیم. 

 

🔘روابـط عمومی فـرمانداری چـگنـــی🔘

https://eitaa.com/farmandari_chegeni

b_300_0_16777215_00_images_7_IMG_20231114_220915_931.jpg

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید