➰جلسه شورای ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت در شهرستان چگنی برگزار شد 

 

▫️امروز ۱۸ آذر جلسه شورای ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت با حضور مدیرکل بنیادشهید و امور ایثارگران استان در محل فرمانداری چگنی برگزار شد.

 

▫️در ابتدای جلسه دکتر بازگیر ضمن عرض تسیلت فرارسیدن ایام فاطمیه و همچنین خیرمقدم به مدیرکل بنیاد شهید استان، به ارائه گزارشی در خصوص مسائل و مشکلات مربوط به موضوع جلسه پرداخت.

 

▫️در ادامه حجت الاسلام هاشمی در جلسه شورای ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت شهرستان چگنی با تسلیت ایام فاطمیه اظهارداشت: حضرت زهرا(س) اولین شهید دفاع از جبهه پرچم عدالت طلبی را در برابر ظلم بلند کرد و ما باید تلاش کنیم در این مسیرگام برداریم.

 

▫️وی با بیان اینکه بنیاد شهید تبلور یک زندگی مادگرانه است، افزود:امروز اگردر غزه اتفاقی می افتد بخاطر همین فرهنگ ایثار و شهادت است.

 

▫️وی به بحث ساماندهی گلزار شهدا اشاره کرد و گفت:شهرستان چگنی در این راستا مشکلی ندارند و ساماندهی گلزار انجام شده است.

 

▫️وی با تاکید بر اینکه تصاویر شهدا در سطح شهرستان چگنی نصب شود، اظهار کرد: در بحث نام گذاری مناطق به نام شهدا انتظار می شود این مهم مورد توجه ویژه در شهرستان چگنی قرار گیرد و اسم شهدا بر سردر کلاس های درس نصب شود.

 

▫️حجت الاسلام هاشمی به اجرای طرح سپاس اشاره کرد و گفت: در دیدار و سرکشی از خانواده شهدا ۷۰ درصد را دستگاه های اجرایی عهده دار هستند.

 

▫️وی بیان کرد: در راستای ارائه تسهیلات اشتغال و مسکن جامعه ایثارگر نیز در جلسه شورای بانک ها پیگیری های لازم انجام شود.

 

🔘روابـط عمومی فـرمانداری چـگنـــی🔘

b_300_0_16777215_00_images_IMG_20231209_195700_331.jpg

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید