به گزارش روابط عمومی فرمانداری چگنی، جلسه ساماندهی خودروهای مسافری بین شهری سراب دوره به خرم‌آباد، دوشنبه ۲۶ اردیبهشت به ریاست فرماندار شهرستان چگنی و با حضور رئیس دادگستری، قاضی تعزیرات، بازرسین صنعت معدن و تجارت استان، رئیس راهداری و ریاست شورای شهر و مسئول شرکت مسافربری چگنی برگزار شد.

 

دکتر افشین بازگیر، فرماندار چگنی در این جلسه با اشاره به اینکه هر گونه افزایش کرایه مسیر سراب دوره به خرم‌آباد بدون اعلام مراجع ذیصلاح ممنوع است، گفت: با هر گونه افزایش کرایه‌ این مسیر برخورد قاطع صورت می‌گیرد.
وی با اشاره به ساماندهی ماشین‌های بین‌شهری در شهرستان چگنی، گفت: فضایی برای استقرار ماشین‌های بین‌شهری در نظر گرفته شود.
دکتر بازگیر با اشاره به رسیدگی به شکایات مردمی و تخلفات ماشین‌های بین‌شهری در شهرستان چگنی گفت: دستگاه‌های مربوطه با همکاری راهداری تمام تلاش خود را برای ایجاد فضایی برای استقرار ماشین‌های درون‌شهری و بین شهری به کار گیرند.
فرماندار چگنی در پایان گفت: طبق مصوبه جلسه فوق مقرر شد رانندگان متخلف به تعزیرات معرفی و برخورد قانونی از طریق تعزیرات صورت پذیرد.
گفتنی است که اعضای کارگروه شهرستان چگنی و قاضی سازمان تعزیرات حکومتی ، ضمن بازدید میدانی در سطح شهر، با رانندگان گفتگو کردند.

b_300_0_16777215_00_images_IMG-20220516-WA0017.jpgb_300_0_16777215_00_images__.jpg

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید